01.05.2021r. 13:00
Aplikacje i usługi internetowe w samochodach to jeden z czterech filarów fundamentalnej transformacji, z którą obecnie mierzy się branża motoryzacyjna, znanej pod akronimem CASE (connected, autonomous/automated, shared and electric)
Obecnie poszczególni producenci samochodów niezależnie opracowują pokładowe systemy multimedialno-komunikacyjne. Nawet gdy samochody różnych marek są wyposażone w systemy multimedialne z takimi samymi usługami i funkcjami, jak na przykład system zdalnego sterowania, każda firma opracowuje je według własnych koncepcji i standardów.
Aplikacje i usługi internetowe w samochodach to jeden z czterech filarów fundamentalnej transformacji, z którą obecnie mierzy się branża motoryzacyjna, znanej pod akronimem CASE (connected, autonomous/automated, shared and electric), co oznacza rozwój technologii systemów multimedialnych z usługami internetowymi, autonomicznej lub zautomatyzowanej jazdy, współdzielenia samochodów lub przejazdów oraz elektryfikacji napędów. Rozwój usług internetowych w samochodach następuje bardzo szybko, wraz z rozwojem technologii chmury, internetu rzeczy, big data i sztucznej inteligencji.
W odpowiedzi na te zmiany Toyota i jej partnerzy dążą do wprowadzenia do samochodów nowych aplikacji i usług mobilnych tak szybko jak to możliwe. Dzięki współpracy i korzystaniu ze wspólnej, zestandaryzowanej infrastruktury każdy z producentów może się bardziej skupić na samym rozwijaniu aplikacji i usług, osiągając większą wydajność.
Toyota, Suzuki, Subaru, Daihatsu i Mazda są otwarte na współpracę z innymi partnerami, którzy będą zainteresowani dalszym rozwojem i standaryzacją systemów multimedialno-komunikacyjnych w samochodach.
Źródło: www.interia.pl
Odnawialne Źródła Energii – inwestycje, potencjał, odbiorcy
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS