Klienci, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym (centrala UM, tel. 32 43 92 000), obsługiwani będą w następujących godzinach:
Urząd Miasta:
poniedziałek – środa: 8.00 – 15.00
czwartek: 8.00 – 17.30
piątek: 8.00 – 12.30
Zobacz także
Urząd Stanu Cywilnego – od poniedziałku do soboty: 8.00 – 15.00.
Wejście do budynku urzędu miasta możliwe tylko od strony ul. Miejskiej.
Klienci będą mogli skorzystać z bezpośredniej obsługi tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym wizyty z pracownikiem danego wydziału czy biura urzędu. Wyjątek stanowi Referat Rejestracji Pojazdów Wydziału Komunikacji, gdzie obowiązuje bieżąca obsługa klientów oraz elektroniczna rezerwacja terminu.
Telefoniczne umówienie wizyt nie dotyczy również spraw załatwianych w Urzędzie Stanu Cywilnego związanych z rejestracją zgonu.
>>sprawdź wykaz numerów telefonów oraz adresów mailowych do urzędu
Wizyta w UM:
Na umówione spotkanie należy przybyć punktualnie i poczekać na pracownika urzędu. Przy wejściu do budynku urzędu Klient zostanie poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości. Oczekujący klienci zobowiązani są do zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości, a wejście do budynku urzędu możliwe jest tylko z zasłoniętym nosem i ustami. Po wejściu do budynku obowiązkowo należy dokonać dezynfekcji rąk. W urzędzie obowiązywać będą także dodatkowe zasady:
– przy stanowisku obsługi znajdować się może tylko jeden klient (nie dotyczy opiekunów/kuratorów osób niepełnosprawnych i starszych oraz osób małoletnich) oraz pracownik/pracownicy urzędu,
– na terenie budynku urzędu klient może poruszać się tylko w obecności pracownika wydziału/biura związanego z przedmiotem wizyty,
po załatwieniu sprawy należy natychmiast opuścić budynek urzędu.
Miasto zachęca do załatwiania spraw telefonicznie, mailowo, faksem lub za pośrednictwem platform: SEKAP lub EPUAP.
Szczegółowe informacje w zarządzeniu Prezydenta Miasta Rybnika
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS