A A+ A++

HIszpańska sieciówka Mango wprowadziła do swojej oferty kolekcję biustonoszy i kostiumów kąpielowych, stworzonych z myślą o kobietach po amputacji piersi. Cały zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na konto organizacji Teta & Teta, która wspiera kobiety w walce z rakiem.

W ubiegłym roku stowarzyszenie Teta & Teta, która wspiera kobiety w walce z rakiem, a także te, które przeszły mastektomię, stworzyła biustonosz z pojedynczą miseczką o nazwie Lola. Jednocześnie, organizacja zaapelowała do popularnych marek, by poszerzyły swoją ofertę o bieliznę z myślą o kobietach, które są po amputacji piersi.

Na apel Teta & Teta postanowiła odpowiedzieć hiszpańska sieciówka Mango, która właśnie zaprezentowała nową linię jednomiseczkowych biustonoszy, bikini, a także kostiumów kąpielowych. Zostały one zaprojektowany w taki sposób, by kobiety, które przeszły zarówno amputację piersi, jak i zdecydowały się na implant, mogły je swobodnie nosić – niezależnie też od swojego rozmiaru. 

Co istotne, całkowity zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany na konto organizacji Teta & Teta na wsparcie projektów, które pomagają w normalizacji ciał kobiet po zabiegu mastektomii.

PS

Serena Williams wystąpiła w kampanii społecznej na rzecz walki z rakiem piersi. W spocie promującym akcję słynna tenisistka, zakrywając swoje nagie piersi, śpiewa piosenkę „I Touch Myself”.

PS2

Tutaj znajdziecie więcej kampanii, których celem jest profilaktyka raka piersi >>> 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak wybrać kocyk dla niemowlaka? Który będzie najlepszy – bambusowy, ażurowy, dzianinowy?
Następny artykułWyglądało groźnie! Zderzenie dwóch samochodów osobowych na Korczaku w Kaliszu [FOTO]