A A+ A++

Niektórzy z nas doskonale wiedzą o tym, że taka typowa kampania na Facebooku to rzecz jasna wydatek. Mowa tu rzecz jasna o tym, że jeszcze jakiś czas temu można było wstawiać na grupy niemal nieograniczoną liczbę ogłoszeń i to nawet z kont prywatnych, ale na chwilę obecną ta liczba jest ograniczoną i co równie istotne po przekroczeniu pewnej liczby postów dany prywatny profil jest tymczasowo ograniczanym, jeśli chodzi o możliwość publikowania. Rzecz jasna ograniczenia te nie dotyczą reklam płatnych, bo w ich przypadku dokonuje się płatności, ustala grupę odbiorców danej reklamy, czas trwania i budżet dzienny lub tygodniowy. Potem trzeba dokonać płatności i na dokładkę dodać reklamę i poczekać aż administracja ją zaakceptuje.

Czy płatna reklama ma jakieś wady?

Z płatnych reklam w przypadku portalu Facebook można korzystać niemal bez umiaru, choć ich skuteczność zależy od tego jak ustawimy grupę docelową dla reklamowanego postu. W przypadku ustawień grupy docelowej wybiera się wiek odbiorcy reklamy, jego płeć i miejsce w który mieszka. Można wybrać konkretny region, czy też miasta, ale równie dobrze może być to dosłownie cały kraj lub zagraniczni odbiorcy reklamy. Nie zawsze ten pierwszy wybór odbiorców daje te upragnione skutki, bo jeśli tworzymy reklamę dla sklepu z odzieżą kobiecą, to zapewne wybierzemy kobiety, czyli nie nastolatki. Warto też wybrać miasto lub miasta, w których mieszkają kobiety z dostatecznie zasobnym portfelem, bo takie częściej kupują te dobre markowe ciuchy. Inaczej będzie wyglądać to wybieranie grupy docelowej, jeśli handlujemy markowymi rowerami i akcesoriami do tych konkretnych rowerów. W tego typu przypadkach głównymi odbiorcami są młodzi mężczyźni, których także wyróżnia zasobny portfel, bo dobry i markowy rower niestety swoje kosztuje, podobnie jest z markowymi częściami do niego.


Kolejne istotne wzmianki

Sama płatna reklama na portalu takim jak Facebook pomaga i to bardzo, ale towar którym handlujemy musimy też w bardzo ciekawy sposób zaprezentować. Nie chodzi tu wyłącznie o same zdjęcia, ale też o materiał filmowy i o sam opis konkretnego przedmiotu. W tym opisie te najważniejsze dane powinny zostać pogrubione, po to by osoba czytająca nie szukała ich zbyt długo w tekście. Ważnym jest też i to by tekst nie był zbyt długim, bo typowa osoba czytająca opis produktu, chce się wszystkiego dowiedzieć już po tych kilku minutach czytania i właśnie dlatego kluczowe dane trzeba podać w przystępny sposób i bez zbędnego przynudzania, bo właśnie tak nakręca się sprzedaż atrakcyjnych wizualnie drobiazgów.

Źródło: https://marketinghacker.pl/9-zasad-skutecznej-i-efektywnej-kampanii-na-facebooku-zaawansowane-strategie/

materiał zewnętrzny, promocyjny

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZnów więcej zakażeń w powiecie bielskim i Bielsku-Białej
Następny artykułMAJA ŻEBROWSKA ZE SZKOŁY W IDZBARKU NAJLEPSZA NA WARMII I MAZURACH W KONKURSIE INSTALOGIK