A A+ A++

Analizy danych oglądalności największych programów informacyjnych w Polsce dokonała agencja mediowa Wavemaker. Dane dotyczą trzech pierwszych miesięcy 2021 r.

Z danych wynika, że w województwie lubuskim najpopularniejszym programem informacyjnym są “Wiadomości” TVP1, które mają 25,2 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu są “Fakty” TVN, ich udział w rynku wynosi 18,9 proc. “Wydarzeń” Polsatu – 11,1 proc.

Udziały Wiadomości, Faktów i Wydarzeń w rynku Fot. Agencja Wavemaker

W porównaniu do analogicznego okresu w ub. roku, “Wiadomości” zanotowały w Lubuskiem wzrost udziału w rynku o 8 proc. “Fakty” i “Wydarzenia” ogląda mniej widzów. Udział w rynku “Faktów” spadł o 17 proc., a “Wydarzeń” o 21 proc. 

Zmiana udziałów Wiadomości, Faktów i Wydarzeń w rynkuZmiana udziałów Wiadomości, Faktów i Wydarzeń w rynku Fot. Agencja Wavemaker

Analiza Wavemaker na podstawie danych Nielsena uwzględnia emisje premierowych wydań programów informacyjnych (z uwzględnieniem oglądania na żywo oraz odtworzeń z kolejnych 2 dni w paśmie 18-30:20-30). W przypadku „Faktów” uwzględnione są wyniki TVN i TVN 24 BiŚ, w przypadku „Wiadomości” – TVP1 i TVP Info, a w przypadku „Wydarzeń” – Polsatu oraz Polsat News.

Siedem wyzwań dla Gorzowa. Głosuj w plebiscycie Supermiasta i Superregiony 2040

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEkonomik gospodarzem ogólnopolskiej olimpiady
Następny artykułPunkty szczepień powszechnych musi zaakceptować NFZ