MSI ogłosiło, że w ciągu trzech lat sprzedało 3 miliony monitorów. Producent swój pierwszy monitor gamingowy pokazał w 2016 roku, z kolei do 2019 roku sprzedanych zostało ponad milion sztuk urządzeń oznaczonych charakterystycznym logotypem smoka. Finalnie liczba ta wzrosła do 3 milionów. Korporacja swoje pierwsze kroki w tym segmencie stawiała wypuszczając na rynek model Optix G27X, który trafił do sklepów w listopadzie 2016 roku. Kolejnym etapem było wprowadzenie w 2017 roku Optix G27C2, pierwszego modelu obsługującego technologię AMD FreeSync poprawiająca synchronizację obrazu.
MSI ogłosiło, że w ciągu trzech lat sprzedało 3 mln monitorów.
Do bieżącego roku firma opracowała wiele produktów np. monitor wspierany przez sztuczną inteligencję, jak również zaimplementowała technologie AMD FreeSync oraz G-Sync czy zaprezentowała monitor gamingowy ze wsparciem G-Sync i 360 Hz. Za swoje rozwiązania MSI zostało wyróżnione m.in. w ramach CES 2020 Innowation Award. Obecnie oferta przedsiębiorstwa obejmuje sprzęt od 16 do 34 cali, rozdzielczości od Full HD (1920×1080) do 4K (3840×2160), a gracze mogą ponadto wybierać spośród wersji o zakrzywionym ekranie lub płaskim, częstotliwości odświeżania od 60 Hz do 240 Hz. Najnowszym produktem MSI jest seria Artymis, która wykorzystuje nową technologię zakrzywionej powierzchni ekranu o promieniu 1000R.
Z propozycji monitorów MSI warto wymienić model MPG ARTYMIS 343CQR. Charakterystyczną cechą MPG ARTYMIS 343CQR jest promień krzywizny wynoszący 1000R. Promień dopasowany jest do anatomicznej krzywizny ludzkiego oka, dzięki czemu można jednocześnie oglądać całą zawartość ekranu bez nadwyrężania wzroku. Zakrzywiona konstrukcja monitora wzmocni również zanurzenia w grze, dzięki czemu da się znacznie lepiej “odciąć się” od otaczającego nas świata.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS