Czekacie na remake Metal Gear Solid, nad którym prawdopodobnie pracuje Bluepoint Games, twórcy m.in. Demon’s Souls (PS5)? Jeśli tak, to mam dla Was dobrą informację – jeden z programistów przygotował krótki materiał, w którym pokazał, jak może prezentować się odświeżona pozycja od Hideo Kojimy.
Warpgazer Animations, bo taką nazwę nosi kanał, na którym niżej umieszczony filmik został opublikowany, wykorzystał silnik graficzny Unreal Engine w wersji 4.26 do wyrenderowania kilku scen w Metal Gear Solid 3: Snake Eater w czasie rzeczywistym.
Autor wykorzystał technologię śledzenia promieni (ray tracing), poprawiając tym samym ogólną jakość grafiki. Efekt końcowy możecie obejrzeć poniżej – warto nadmienić, że projekt ten nie można pobrać i odpalić na swoim komputerze osobistym. Musi wystarczyć nam to, co opublikowało Warpgazer Animations.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS