CD Projekt RED potwierdził prace nad nowym IP osiem lat temu, jednakże dopiero w styczniu 2018 roku opublikowano krótką wiadomość „beep”, która małymi krokami rozpoczęła rozbudowaną kampanię marketingową. W następnych miesiącach systematycznie słyszeliśmy o pozycji, deweloperzy organizowali specjalne wydarzenia z serii Night City Wire, podczas których prezentowano materiały z gry, a reklamy pojawiały się na ulicach miast, w telewizji i Sieci.
W przypadku nowego Wiedźmina oraz kolejnych projektów CD Projektu nie będziemy świadkami tak rozciągniętej w czasie promocji. Michał Nowakowski, wiceprezes CD Projekt ds. rozwoju biznesu, potwierdził, że strategia ulegnie przemodelowaniu:
„W przyszłości nasze kampanie będą znacznie krótsze. Będziemy czekać aż do momentu, kiedy gra będzie miała swoją premierę, zanim zaczniemy pokazywać takie rzeczy jak trailery, dema, czy zagłębiać się w mechanikę itp”.
Polskie studio będzie ujawniać „drobne teasery”, ale tylko w momencie, gdy okaże się to uzasadnione. Co istotne, teraz CD Projekt zamierza oferować „znacznie krótsze” kampanie marketingowe. Jednocześnie gracze mogą liczyć na prezentacje fragmentów rozgrywki ze wszystkich platform:
„A kiedy kampanie już się rozpoczną, naszym celem będzie odpowiednie dozowanie oczekiwań [wśród graczy- przyp. red.] na wszystkich platformach. Oznacza to skupienie się na przekazie dopracowanych materiałów filmowych z gry, a nie konceptów. Będziemy również prezentować materiały wideo z naszych gier na wszystkich platformach, na których produkcje zostaną wydane”.
W przypadku Cyberpunk 2077 większość fragmentów rozgrywki pokazanych przed premierą przedstawiało jakość pozycji w wersji na PC. Jednocześnie przypomnijmy, że polskie studio nie zamierza wypuścić sieciowego Cyberpunk 2077 jako osobnej pozycji.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS