Xbox zwyciężył Skittles większością 50,5% przy prawie 342 tysiącach głosów. Wygląda więc na to, że gracze spragnieni małej, konsolowej lodówki mogą już szykować się do zakupu. Pytanie tylko, ile Microsoft policzy sobie za tę przyjemność?
Pamiętacie, jak Microsoft obrócił memy o wyglądzie Xboksa Series X/S w rzeczywistość i stworzył lodówkę stylizowaną na nową konsolę? Jest szansa, że firma pociągnie ten żart o wiele dalej. Wszystko za sprawą akcji działu marketingu Twittera, w ramach której znane marki rywalizują ze sobą o głosy użytkownik serwisu. Do finału zakwalifikowały się Skittles oraz Xbox. Pierwszy z „zawodników” obiecuje przywrócenie po ośmiu latach cukierków o smaku limonkowym w przypadku zwycięstwa. W odpowiedzi Aaron Greenberg (dyrektor ds. marketingu Microsoftu) zapewnił, że wygrana giganta z Redmond zaowocuje… rozpoczęciem produkcji miniaturowych lodówek wzorowanych na Xboksie Series X/S.
Pomysł, choć na pewno kuriozalny, nie jest tak szalony, jak mogłoby się wydawać. Microsoft ma już bowiem gotowy projekt sprzętu, a nawet wyprodukował kilka egzemplarzy. Te otrzymała garść influencerów w ramach współpracy Xboksa z Dwayne’em Jonsonem parę tygodni temu. Oczywiście zaraz znaleźli się internauci dopytujący o możliwość zakupienia tych minilodówek, ale aż do teraz Microsoft traktował je wyłącznie jako materiał promocyjny. Niewykluczone, że zmieni się to wkrótce. W chwili pisania tego tekstu Xbox wyprzedza Skittles, a do końca głosowania pozostała mniej niż godzina.
Zapraszamy Was na nasz nowy kanał na YouTube – GRYOnline Technologie, który jest poświęcony zagadnieniom związanym z nowymi technologiami. Znajdziecie tam liczne porady dotyczące problemów z komputerami, konsolami, smartfonami i sprzętem dla graczy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS