Od 30 marca br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna będzie bezpośrednia obsługa klientów w pabianickim Inspektoracie ZUS przy ul. Kościuszki 31. Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki z napisem „Skrzynka na dokumenty”.
Naszych klientów zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.
Przypominamy też, że można się z nami skontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560 16 00. Infolinia dostępna jest w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
Maile z zapytaniami można też kierować na adres: [email protected].
Informujemy też, że osoby posiadające komputer lub smartfon z dostępem do internetu, kamerki i słuchawek, mogą umówić się na e-wizytę w ZUS. Na wideorozmowę z pracownikiem można umówić się wchodząc na stronę internetową ZUS (www.zus.pl). W czasie rezerwacji e-wizyty, możemy wybrać tematykę rozmowy.
Zachęcamy do elektronicznej i telefonicznej formy kontaktu z ZUS lub za pośrednictwem poczty. Z bezpośredniej obsługi klientów, możemy skorzystać w jednostkach ZUS znajdujących się:
· ZUS Inspektorat w Łodzi, ul. Łęczyckiej 70A,
· ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2,
· ZUS Inspektorat w Sieradzu , ul. Piłsudskiego 8.
Monika Kiełczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa łódzkiego
Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS