A A+ A++

Jak dotrzeć z informacją do uczniów klas ósmych szkół podstawowych? Jak zachęcić ich do przemyślanych wyborów? Jak inspirować do odkrywania pasji? Te i inne pytania postawili przed sobą przedstawiciele Zespołu Szkół Usługowych, zastanawiając się, jak w dobie ograniczenia funkcjonowania szkół zachęcić przyszłych absolwentów podstawówek do wybierania kierunków z oferty edukacyjnej ZSU.

W odpowiedzi na nie pojawiła się idea nagrania krótkiego spotu reklamowego. Aranżacją poszczególnych planów zdjęciowych zajęli się nauczyciele, angażując do współpracy uczniów, którzy wcielili się w rolę aktorów.

W efekcie powstały dwa spoty, wykorzystywane w różnych mediach, służące jednak jednemu celowi: pokazaniu młodemu człowiekowi, stojącemu przed wyborem dalszej życiowej ścieżki możliwości, jakie roztacza przed nim Zespół Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim. W filmie podkreślono, że ZSU zapewnia naukę w pożądanych zawodach, dzięki czemu absolwent szkoły może być spokojny o znalezienie pracy.

Hasłem przewodnim był także fakt, że jest to szkoła najczęściej polecana przez kolegów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejne rekordy. Siedem zgonów w rejonie Bielska-Białej, ponad 600 zakażeń, 7 tysięcy osób na kwarantannie
Następny artykułHistoria miłości Pawła Królikowskiego i Małgorzaty Ostrowskiej-Królikowskiej wzrusza do łez