– W naszym budynku była awaria instalacji gazowej, po czym „odcięli” go wszystkim mieszkańcom. Po kilku tygodniach dostawę gazu przywrócono, ale nie wszystkim lokatorom. Interweniowałam w tej sprawie u administratora, którym jest Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, jednak bezskutecznie – pisze w liście do naszej redakcji Czytelniczka. O wyjaśnienia w tej sprawie poprosiliśmy ZBK.
– Mieszkam w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 91. Jestem w siódmym miesiącu ciąży i zostałam bez dostawy gazu. Rozumiem, że po awarii instalacji gazowej, która miała miejsce w naszym w bloku, wszystkim mieszkańcom “odcięto” gaz. Nie rozumiem jednak tego, dlaczego potem nie przywrócono dostawy we wszystkich lokalach, tylko w niektórych – pisze w mailu do redakcji jedna z lokatorek tego budynku.
Kobieta podkreśla, że próbowała w tej sprawie (kilka razy) interweniować w Zarządzie Budynków Komunalnych w Elblągu.
– Dopytywałam, dlaczego nie u wszystkich lokatorów przywrócono dostawę gazu, jednak bezskutecznie. Moje pytania i interwencje zostały bez odpowiedzi – zaznacza mieszkanka budynku przy ul. Grunwaldzkiej 91.
My również o wyjaśnienia poprosiliśmy Zarząd Budynków Komunalnych. Czekaliśmy na nie ponad trzy tygodnie.
– W odpowiedzi na informację dotyczącą awarii instalacji gazowej w budynku gminnym przy ul. Grunwaldzkiej 91, informujemy, że 6 lutego 2021 roku, w związku z wykryciem przecieków na instalacji gazowej w przedmiotowej nieruchomości, nastąpiło zamknięcie dopływu gazu do lokali mieszkalnych. Prace naprawcze zostały podjęte bez zbędnej zwłoki – informuje ZBK w Elblągu.
Zarząd Budynków Komunalnych podkreśla również, że obecnie wszystkie lokale w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 91 już korzystają z instalacji gazowej, która została wyremontowana.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS