A A+ A++

Działające w Polsce banki coraz większą uwagę skupiają na młodych klientach. Dzieci wprawdzie nie mają pensji, ale pieniądze przecież wydają. BNP Paribas chce, aby robili to przy pomocy ich gadżetu.

Opaska płatnicza kojarzyć może się z koncertami i innymi dużymi wydarzeniami na powietrzu. Wcześniej w Polsce tego typu urządzenie miał w ofercie mBank. Teraz z propozycją wychodzi BNP Paribas. Gadżet ułatwić życie ma jednak nie imprezowiczom, a dzieciom.

Jak zauważa serwis cashless.pl, w BNP Paribas opaska kosztuje tylko 1 zł, podczas gdy w mBanku trzeba zapłacić za nią aż 50 zł. Złotówkę miesięcznie kosztuje również prowadzenie usługi.

Bank zapewne liczy na to, że opaska przyciągnie tych rodziców, którzy zamierzają ułatwić zakupy swoim pociechom, ale niekoniecznie chcą kupować im np. smartwatcha. W końcu bezpieczniej i wygodniej przyłożyć opaskę, niż sięgać po portfel, który może przecież wypaść albo zaintrygować kieszonkowca.

Opaska to jednak tylko część nowości, które bank szykuje. BNP Paribas już ma serwis dla młodych i kartę, niepozwalająca jednak na transakcje w sieci. Serwis cashless.pl odnotował, że tabela opłat i prowizji sugeruje kolejną nowinkę: aplikację dla młodych, umożliwiającą płatności Blikiem. Data premiery póki co nie jest znana.

Oferta dla najmłodszych stale się powiększa. Niedawno mBank wypuścił aplikację mBank Junior – z myślą o koncie dla dzieci poniżej 13 roku życia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNBA. Utah Jazz nadal w kapitalnej formie
Następny artykułW Kościele dziś Niedziela Palmowa rozpoczynająca Wielki Tydzień