Informujemy, że od poniedziałku 29 marca 2021 roku do odwołania w związku z wprowadzonymi przez Radę Ministrów ograniczeniami zmieniają się zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Szubinie.
Począwszy od tego dnia będzie on nieczynny dla klientów, z wyjątkiem spraw terminowych, wymagających osobistego kontaktu i bezzwłocznej realizacji.
- Wszelkie pisma należy kierować do urzędu pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin albo poprzez skrzynkę e-PUAP – adres /63hqiye23j/skrytka.
- Zaleca się załatwianie wszelkich spraw, które mogą być tak załatwione, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected] lub telefonicznie.
- Pisma można złożyć osobiście w siedzibie urzędu w specjalnej skrzyni ustawionej w wejściu głównym do budynku przy ul. Kcyńskiej 12.
Wizyty mieszkańców w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szubinie (w tym także w Urzędzie Stanu Cywilnego) będą możliwe wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, po uprzednim umówieniu się na spotkanie. Na spotkania należy umawiać się telefonicznie (52 391-07-00, 52-391-07 -01) najpóźniej w przeddzień planowanego spotkania.
Wnioski papierowe w sprawie przyznania świadczenia wychowawczego na nowy okres zasiłkowy tzw. „500 Plus” należy wrzucać do skrzyni ustawionej w wejściu głównym do budynku przy ul. Kcyńskiej 12.
Szczegóły określone są w zarządzeniu nr 0050.1.191.2020.
Urząd Miejski w Szubinie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS