A A+ A++

OGŁOSZENIE

dla klientów Wydziału Komunikacji

W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów dotyczącym ograniczeń m.in. w zakresie działalności przedszkoli i żłobków uprzejmie informuję, że w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Brzegu, nastąpiła czasowa absencja pracowników obsługi klientów wydziału.

Z uwagi na zmniejszenie liczby pracowników mogą się pojawić utrudnienia dotyczące obsługi, polegające na ograniczeniu ilości  przyjmowanych klientów i czasu realizacji rozpatrywanych wniosków.

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.      

 

KOMUNIKAT

dla klientów Wydziału Komunikacji

Uprzejmie informuję, że zgłaszanie wniosków dotyczących zbycia/nabycia pojazdu można przeprowadzić również za pomocą platformy ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). Zgłoszenie za pomocą wymienionej platformy i wydruk stanowi potwierdzenie zgłoszenia  zbycia/nabycia pojazdu.

ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/motoryzacja-i-transport/rejestracja-pojazdu

Wydrukuj stronę

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułS.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla (triki) PC
Następny artykułPotrzebna pomoc dla sanepidów. Brakuje rąk do pracy