A A+ A++

Moliera 2 po raz pierwszy w historii zaprezentowało autorski pokaz online wiosna-lato 2021, którego premiera miała miejsce 25 marca. Wirtualne widowisko przeniosło widzów do warszawskich Łazienek Królewskich, gdzie modelka Sylwia Butor zaprezentowała stylizacje od światowych projektantów.

25 marca br. odbył się pokaz online na sezon wiosna-lato 2021, który Moliera 2 zorganizowało w warszawskich Łazienkach Królewskich, w historycznej przestrzeni Pałacu na Wyspie. Dlaczego właśnie to miejsce? Moda od zawsze przenikała się ze sztuką, dlatego wideo z wydarzenia zostało nakręcone w przestrzeni, która się z nią niewątpliwie kojarzy. W niezwykłych pałacowych wnętrzach modelka Sylwia Butor zaprezentowała stylizacje od światowych projektantów: Balmain, Isabel Marant, Zimmermann czy Alexandre Vauthier. Każdy look został ukazany na tle historycznych obrazów oraz rzeźb z kolekcji Stanisława Augusta. Niezwykłe dzieła podkreśliły wyjątkowość ubrań i akcesoriów zaprojektowanych przez luksusowe marki.

– Kiedy zobaczyłam po raz pierwszy nową kolekcję od razu wiedziałam, że jest tak piękna, że zasługuje tylko na pokazanie jej w wyjątkowej scenerii. Spodobała nam się koncepcja zderzenia nowoczesnej mody na najwyższym światowym poziomie z historycznym sznytem. Cała ekipa miała niezwykłą przyjemność z pracy na planie, za co bardzo dziękuję naszemu partnerowi – Łazienkom Królewskim. Modelka Sylwa Butor wniosła w ten projekt niesamowicie pozytywną energię z idealną dozą romantyzmu. Mam nadzieję, że w efekcie końcowym widać również to, że i jej ta praca sprawiła ogromną frajdę – mówi Maria Fus, marketing & PR director Moliera2.com.

Najnowsza kolekcja, która została zaprezentowana podczas pokazu online, już teraz dostępna jest w salonach Moliera 2 oraz sklepie internetowym Moliera2.com.

PS

W ubiegłym roku marka Moliera 2 wprowadziła usługę Wirtualnego Doradcy, dzięki której klienci mają możliwość skonsultowania swojego wyboru z salonami Moliera 2 w Warszawie, Poznaniu oraz Katowicach, gdzie wyspecjalizowani konsultanci pomogą im w podjęciu satysfakcjonującej decyzji bez wychodzenia z domu.

PS2

W 2019 roku sklep Moliera 2 promował wielkoformatowy mural umieszczony na budynku z centrum Gdańska. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFala samobójstw – czyli dlaczego nie da się żyć w Szwecji
Następny artykułZajęcia z socjoterapeutą i zabawy na świeżym powietrzu. Praca podwórkowa w ramach projektu „Lepsza przyszłość Zgranej Paki”