A A+ A++

Organizacja Humane Society International zainicjowała nową kampanię pod hasłem „Save Ralph”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem testowania kosmetyków na zwierzętach. W krótkim, humorystycznym spocie promującym akcję oscarowy reżyser Taika Waititi wcielił się w rolę poobijanego królika.

Humane Society International zaprezentowało zwiastun animacji, która została stworzona w ramach kampanii pod hasłem „Save Ralph”. W trwającym niecałą minutę filmiku wystąpił królik, który jest ofiarą testowania kosmetyków na zwierzętach. Z podbitym okiem i zabandażowanym uchem opowiada o swojej pracy, z której nie do końca jest zadowolony. Głosu zaś użyczył mu oscarowy reżyser Taika Waititi.

W kampanię organizacji Humane Society International zaangażowali się również Ricky Gervais, Zac Efron czy Olivia Munn. Oficjalny spot inicjatywy będzie miał swoją premierę już 6 kwietnia br.

Celem kampanii „Save Ralph” jest doprowadzenie do całkowitego zakazania testowania kosmetyków na zwierzętach. 

PS

Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie „cruelty free” – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International, organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa.

PS2

Reżyserem ubiegłorocznego spotu świątecznego Coca-Coli jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMaciej Wóz: Walka o utrzymanie będzie się toczyła do ostatniej kolejki
Następny artykułKomunikat ws. szczepień – 25.03.2021 r.