A A+ A++

Efektywny marketing, który przekłada się na zwiększenie obrotów, jest nie lada wyzwaniem. Dlatego przedsiębiorcy poszukują coraz to nowych (niekoniecznie drogich) pomysłów na promocję swojej firmy. Dziś przedstawiamy ciekawostki biznesowe o najbardziej nietypowych formach promocji, które mogą stać się świetną inspiracją.

Niekonwencjonalne i nowoczesne metody promocji firmy są przyszłością marketingu. Większość klientów ma dosyć nudnych reklam i ich po prostu nie ogląda. Oto najciekawsze sposoby na reklamę z ostatnich lat:

Świetnym pomysłem jest wykorzystanie w marketingu aktualnych wydarzeń, memów i powiedzonek. tak zrobiła marka Tyskie opierając swoją kampanię „Przejdźmy na Ty” na popularnym założeniu „Kiedyś to było…”. Na aktualnych problemach swoje spoty reklamowe oparł również OLX ze swoimi spotami „Nie bądź chamem”, czy „hora curka”.

Małe biznesy potrafią tworzyć wspaniałe formy promocji. Tak było z jednym z barów, który zamiast tworzyć standardowej promocji, zaproponował gościom rzut monetą o piwo. Klient wybierał orzeł czy reszka i jeśli wygrał otrzymywał trunek na koszt baru, a jeśli przegrywał, to płacił za niego standardową cenę. Bar szybko zyskał na popularności znacznie zwiększając swoje dochody.

Innym świetnym przykładem jest pub z grami planszowymi, w którym w ramach promocji piwo kosztowało, tyle ile oczek na kostce wyrzucił klient. Idealna propozycja dla wszystkich fanów gier, która zwiększyła zyski firmy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRuszają szczepienia żołnierzy przeciw COVID-19
Następny artykułTarnobrzeg. Sprawcy włamania do salonu Media Expert wciąż nieznani. Co dalej ze śledztwem?