Firma poinformowała o zawarciu ostatecznej umowy dotyczącej nabycia spółki Axios Systems PLC, globalnego dostawcy chmurowego oprogramowania do zarządzania obsługą serwisową (Enterprise Service Management; ESM).
Decydując się na to przejęcie IFS chce poszerzyć swoją ofertę o rozwiązania usprawniające zadanie projektowania, automatyzacji i zarządzania przepływem prac związanych z obsługa serwisową, korzystając z takich usług indywidualnie lub po zintegrowaniu ich z innymi funkcjami wchodzącymi w skład firmowej chmury IFS Cloud.
Umożliwiają to opracowane przez Axios Systems rozwiązania ITSM i ITOM, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą opracowywać, automatyzować i upraszczać obieg dokumentów w całym łańcuchu wartości oraz zapewniać swoim klientom właściwą obsługę.
Zobacz również:
Komentując to przejęcie Darren Roos, dyrektor generalny IFS, powiedział: „Jest to dla IFS bardzo ważne przejęcie, ponieważ dzięki niemu rozszerzamy naszą ofertę rozwiązań do zarządzania serwisem, aby pomagać firmom walczyć z nieefektywnością, która może zmniejszać ich zdolność do zapewniania klientom doskonałej obsługi”.
Z kolei Tasos Symeonides, dyrektor generalny i założyciel firmy Axios, mówi: „Jako założyciel firmy Axios jestem dumny, że mojej rodzinie i zespołowi udało się stworzyć przedsiębiorstwo, które stało się renomowanym dostawcą rozwiązań do zarządzania serwisem dla przedsiębiorstw. To jeszcze nie koniec — chcemy nadal pracować z naszymi wspaniałymi klientami oraz zdobywać nowych.”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS