A A+ A++

W ostatnich dniach pojawiło się sporo negatywnych opinii dotyczących współpracy Sony z Denuvo, ale jeden z graczy zauważył, że zainteresowani przejmują się „nieistniejącym problemem”, gdy tak naprawdę powinni martwić się błędem „CE 34878-0”.

Taki komunikat pojawia się w momencie, gdy przestaje działać bateria systemowa – w takiej sytuacji gracze tracą dostęp do wszystkich cyfrowych produkcji oraz nie mogą korzystać z pozycji z fizycznej dystrybucji.

Sytuację wytłumaczył Lance McDonald, który potwierdził, że błąd jest spowodowany trofeami, które wymagają na PlayStation 4, by zegar systemowy był prawidłowy. Gracze nie mogą go w prosty sposób zmienić. Jeśli bateria na płycie głównej padnie, to gracze tracą dostęp do gier:

„Ten błąd wynika z tego, że trofea na PS4 wymagają, aby wewnętrzny zegar systemowy (ten, którego nie widać / nie można go zmienić) był prawidłowy, więc ludzie nie mogą zmieniać daty/godziny na PS4, aby wyglądało to tak, jakby zdobyli trofea wcześniej niż w rzeczywistości. Jeśli bateria zegara PS4 padnie, wszystkie twoje gry padną”.

Lance McDonald podkreślił, że Sony mogłoby przygotować aktualizację, która po prostu wyeliminowałaby problem – gdyby gracz nie posiadał dobrej daty, to nie mógłby zdobywać trofeów. Jednak jego zdaniem raczej nie doczekamy się takiej łatki.

Lance McDonald zaznaczył również, że problem będzie bardziej istotny w przyszłości – gdy baterie będą się wyczerpywać, a połączenie z PSN nie będzie możliwe.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyścig Dookoła Katalonii. Dennis wygrał jazdę na czas, Almeida liderem
Następny artykułWładze GUMed po publikacji Interii: Chcemy wyciągnąć wnioski