A A+ A++
W odpowiedzi na zalew antyaborcyjnymi billboardami Grupa Stonewall rusza ze swoją akcją: “kochajcie mnie, mamo i tato!”. Bo ich zdaniem strumień miłości należy skierować w stronę dzieci.

Impulsem do akcji było pojawienie się kolejnego plakatu z antyaborcyjnej serii z hasłem “kochajcie się, mamo i tato”.

“Naszym zdaniem warto go poprawić i skierować strumień miłości w kierunku dzieci, zwłaszcza dzieci LGBT+” – napisała grupa Stonewall na swoim profilu społecznościowym. I zwraca uwagę na przerażajace statystyki: 88% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoich ojców, 75% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoje matki, a 70% nastolatków LGBT+ ma myśli samobójcze.

Dlatego wraz ze stowarzyszeniem Miłość nie wyklucza Grupa Stonewall postanowiła wysłać w Polskę billboardy “Kochajcie mnie, mamo i tato!”, który autorką jest Karolina Szarosen Plewińska. Na początek billboardy pojawią się w Warszawie i Poznaniu, rozpoczęła się jednak zbiórka na druk i umieszczenie ich także w innych miastach. Dorzucić się może każdy.

“Im więcej pieniędzy, tym więcej plakatów, niosących wsparcie osobom, które go potrzebują” – wyjaśniają.

Grupa Stonewall

Oceń artykuł
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZdrożeją przesyłki Paczkomatami. InPost podniesie ceny już za kilka dni
Następny artykułŁódzka filmówka zrywa z metodami “pałką w łeb”. Dzięki temu, że władzę przejęły w niej kobiety