Pracę jednostek samorządu terytorialnego w pandemii reguluje rozporządzenie z dn. 3 listopada 2020 roku. Wszystkie sprawy załatwiane są zgodnie z procedurami i terminami zawartymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego. W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i konieczność podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa w Urzędzie Miejskim w Wołominie zostały wprowadzone następujące rozwiązania:
- Załatw sprawę na odległość
Wiele spraw urzędowych można załatwić z domu, za pośrednictwem telefonu, maila, platformy ePUAP lub narzędzi udostępnionych w ramach projektu „e-Wołomin Gmina Dobrych Rozwiązań”.
Program „e-Wołomin Gmina Dobrych Rozwiązań” oraz lista wniosków i deklaracji spraw, które można załatwić za pośrednictwem ePUAP : https://wolomin.org/e-wolomin/
- Zarezerwuj termin wizyty
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo apelujemy o ograniczanie osobistych wizyt w UM w Wołominie. Jeśli musisz przyjść do urzędu, umów się na konkretny dzień i godzinę. Dzięki temu skrócisz czas swojej wizyty do minimum. Na terenie Urzędu należy zasłaniać usta i nos. Płyn do dezynfekcji dłoni dostępny jest przy wejściu.
Link do bazy teleadresowej: https://wolomin.org/urzad-miejski-2
- Zachowaj dystans
Wejście od ulicy Ogrodowej jest zarezerwowane dla załatwienia spraw następujących wydziałach:
– Urząd Stanu Cywilnego
– Wydział Spraw Obywatelskich
– Ewidencja Działalności Gospodarczej
– Kasa Urzędu Miejskiego
Wejście od strony Starostwa Powiatowego: sprawy pozostałych wydziałów Urzędu Miejskiego w Wołominie
Więcej informacji z Wołomina
Komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS