A A+ A++

AntyCh

Jak bardzo trzeba nie mieć argumentów, żeby tak perfidnie kłamać, kiedy każdy może to zweryfikować? A zamiast odpowiedzi na merytoryczne argumenty aktywistów – albo fałszować liczby, albo protekcjonalnie “już się nie pastwić”? Stara analiza jednoznacznie mówi, że to metro nie ma sensu, nowa utajniona, a ci szastają miliardami.
A już to, że wiceprezydenta nie obchodzi, w jaki sposób miasto jest zabudowywane bez planów zagospodarowania – tkanka miejska niszczona na długie dziesięciolecia, coraz więcej problemów transportowych – można skomentować tylko w jeden sposób: nie będę się już pastwić. Ale to my – mieszkańcy, także tych lepiej zaprojektowanych osiedli – będziemy płacić za chaotyczny “rozwój” miasta.

już oceniałe(a)ś

Bolando15

Moim zdaniem to projekt na siłę uzasadniający wcześniejszą błędną decyzję o budowie przeskalowanej i niewygodnej dla przesiadających się pasażerów stacji Stadion Narodowy. Czy w ratuszu są ekonomiści? Powinni zapoznać się z definicją kosztów utopionych (ang. sunk costs) i odkleić się już od tego pomysłu. Tak dla III linii metra, ale w oparciu o twarde dane gdzie i którędy mieszkańcy Pragi-Południe chcą jeździć metrem.

już oceniałe(a)ś

felicjan

Miasto wydało miliony złotych na projektowanie linii tramwajowej na Gocław a teraz udaje, że sprawy nie ma!

już oceniałe(a)ś

Marlen77

Jestescie naiwni jak dzieci, news o metrze jest tylko po to zeby przykryc gigantyczna podwyzke za smieci za 2 tygodnie dlatego nikt nawet nie chce o tym dyskutowac, skonczy sie tylko na przytuleniu paru milionow za “analizy”

już oceniałe(a)ś

Arek Szczurek

Pan redaktor jakąś krucjatę rozpoczął. Metro kształtuje miasto. Na co przykładów jest mnóstwo, w samej Warszawie! Ten przebieg spowoduje zintensyfikowanie zabudowy w okolicach np Siekierek, Czerniakowa , Kamionka i terenów na pd-wsch od dworca wschodniego….Blisko centrum ale niezabudowane, bo ze słabą infrastrukturą transportową lub … bo nie modne.. Samo zatwierdzenie planów wystarczy żeby zaczęła się ich intensywna, gęsta zabudowa co będzie z pożytkiem dla wszystkich. I mocno zahamuje bezsensowne rozlewanie się miasta, przeciwko czemu słusznie protestują i urbaniści i prawdziwi społecznicy a nie przyszywani. O pasażerów więc, nie ma się co martwić. To argument wzięty z …. znikąd!
O samym detaliczny przebiegu dyskutować warto ale nie w taki sposób!
MJN przekształciło się już dawno w organizację polityczną i tak należy czytać ich wypowiedzi. I zawsze będą na nie bo muszą się zawsze odróżnić i zaistnieć.
PS
Na koniec.. Jak będę chciał czytać codzienny newsletter MJN to, nie mam z tym problemu bo też mam internet i co jakiś czas śledzę co “mają do powiedzenia”. Nie muszę płacić abonamentu!

już oceniałe(a)ś

JarekMarek

O frekwencje w metrze to nie ma co się bać, bo nawet jak autobusy przez Trasę Łazienkowską są szybsze to się je skieruje do metra, albo skasuje. Każda dzielnica się o tym przekonuje. Na budowę odcinków przez Wisłę raczej nie pozwoli przeciążona M1, po pierwszym odcinku M3 będzie trzeba się brać za linię równoległą do M1, gdzieś w okolicach Ronda Daszyńskiego. Obecnie linia M1 w szczycie jest już pełna, więcej pociągów to większe korki w tunelach, co teraz ma miejsce. 🙂

już oceniałe(a)ś

Ustaw_dia_siebie_nick

3cia linia powinna być utworzona na torach PKP Dw Zachodni-Gdański-ZOO-Wschodni-Zachodni. Megatanio i megaefektywnie.

już oceniałe(a)ś

^^^^

Trudno mi sobie wyobrazić, że mieszkańcy Gocławia, którzy w większości chcą się dostać szybko na drugą stronę Wisły, wybiorą zamiast tego zwiedzanie prawobrzeżnej Warszawy.

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMimo trwającej pandemii kornawirusa, realizacja budżetu na 2021 rok jest niezagrożona
Następny artykułAutostrada A4. Autobus spadł z nasypu. Jedna osoba zginęła