A A+ A++

GUANGZHOU, Chiny, 18 marca 2021 r. /PRNewswire/ — 129. edycja chińskich targów poświęconych importowi i eksportowi (Canton Fair) ponownie odbędzie się w internecie w dniach 15-24 kwietnia 2021roku. Dziesięciodniowa wirtualna wystawa będzie po raz kolejny korzystać ze swojej wiodącej platformy cyfrowej do tworzenia nowych możliwości dla firm z całego świata, umożliwiania płynnego funkcjonowania łańcuchów przemysłowych i dostaw oraz nawiązywania stosunków handlowych.

Tegoroczna edycja targów Canton Fair będzie odpowiadać poprzedniej edycji pod względem podziału przestrzeni wystawowej i kategorii produktowych – w internecie pojawi się 50 obszarów obejmujących 16 głównych kategorii produktów z 6 motywami przewodnimi w pawilonie międzynarodowym targów.

Dostęp do wszystkich stref wystawowych zostanie uruchomiony jednocześnie w dniu otwarcia, obejmując m.in. wystawy produktów, nawiązywanie kontaktów z dostawcami czy transgraniczny handel elektroniczny. Canton Fair ponownie zaoferuje usługi w chmurze klasy premium, w tym wyświetlanie informacji, komunikację w czasie rzeczywistym, spotkania negocjacyjne i marketing w formie transmisji na żywo.

W ramach konsolidacji i rozszerzania osiągnięć krajowej walki z ubóstwem, na tegorocznych targach Canton Fair utworzona zostanie specjalna strefa poświęcona rewitalizacji obszarów wiejskich umożliwiająca pomoc regionom, które właśnie wydostały się ubóstwa, w otwarciu się na rynki zagraniczne.

„Dzięki doświadczeniom z organizacji dwóch poprzednich wystaw wirtualnych, podczas tegorocznych targów Canton Fair dodatkowo zoptymalizowane zostaną funkcje platformy służące poprawie wygody i obsługi oraz umożliwieniu skutecznego handlu między wystawcami i kupującymi. Chcąc umożliwić firmom obniżenie kosztów operacyjnych, targi ponownie zrezygnują z opłat dla wystawców i zagranicznych platform handlu elektronicznego (e-commerce), które będą jednocześnie uczestniczyć w wydarzeniu. Mamy nadzieję, że wszyscy zainteresowani będą mogli do nas dołączyć wirtualnie, aby znaleźć nowe możliwości wzajemnego rozwoju” – powiedział Minister Handlu Chin.

Każdy z blisko 25 tys. wystawców może zamieścić na platformie informacje dotyczące firmy i jej produktów w formie m.in. zdjęć, nagrań wideo, 3D, VR (wirtualnej rzeczywistości). Po uprzednim zarejestrowaniu się firmy będą także mogły zoptymalizować narzędzia do transmisji na żywo pod kątem swoich strategii komunikacyjno-marketingowych.

Targi Canton Fair zapewniają prywatność handlu B2B i pozwalają zarówno kupującym, jak i sprzedającym komunikować się i finalizować zamówienia przy użyciu preferowanego przez nich narzędzia zewnętrznego. W celu ułatwienia komunikacji, platforma Canton Fair udostępni także linki do konferencji wideo i mediów społecznościowych.

W zeszłorocznej, 128. edycji targów wzięli udział przedstawiciele rekordowej liczby 226 krajów i regionów, tworząc naprawdę zróżnicowane grono kupujących z wielu krajów.

https://www.cantonfair.org.cn/en/

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1459138/Canton_Fair.jpg

Źródło: Canton Fair

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFlavio Paixao przeżył koszmar. “Myślałem, że to koniec. Najgorsze 45 sekund w życiu”
Następny artykułElektryk na buspasie: dotyczy go sygnalizator dla autobusów?