2021-03-18 09:12, akt.2021-03-18 11:53
publikacja
2021-03-18 09:12
aktualizacja
2021-03-18 11:53
Kolejna awaria miała miejsce w domu maklerskim ING. Klienci nie mogli zalogować się do modułu Makler i wykonywać transakcji. Awaria rozpoczęła się kilka minut po godzinie 9. Poprzednie awarie miały miejsce na początku marca.
– Ponownie nie działa moduł Makler w ING. Po zalogowaniu do konta i wybraniu Maklera czeka się kilkadziesiąt sekund (kręci się kółko), a następnie jest komunikat “Nastąpiło wylogowanie z aplikacji. Przejdź do moje ING.” Powtórzyło się to kilkukrotnie – informował jeden z czytelników Bankier.pl.
“Od 9:00 nie działa ING Makler, na początku były problemy z zawieraniem
transakcji, a teraz nie można się połączyć poprzez przeglądarkę”, “Nie ma możliwości zalogowania nawet mobilnie” – mogliśmy przeczytać w zgłoszeniach od czytelników, które spływały do redakcji Bankier.pl na adres [email protected] po godzinie 9 rano.
W czwartek (18 marca) kilka minut po godzinie 9 pojawiły się pierwsze informacje od czytelników Bankier.pl odnośnie problemów z zalogowaniem się do systemów domu maklerskiego ING Banku Śląskiego.
“Już powinno wszystko działać poprawnie. Przepraszamy za chwilowy kłopot z dostępem” – czytamy na Facebooku w komentarzu ING.
Kolejne problemy w ING
W marcu już po raz trzeci ING notuje problemy z działaniem systemów domu maklerskiego. W pierwszym tygodniu marca awaria zdarzyła się dwukrotnie – pierwsza w poniedziałek, a druga miała miejsce dwa dni później we wtorek (3 marca). Utrudnienia pojawiały się z samego rana, zaraz po otwarciu sesji na giełdzie.
DF
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS