A A+ A++

Klienci Getin Noble Banku mieli w środę problemy z realizacją przelewów i transakcjami Blik. Bank potwierdził, że pracuje nad przywróceniem prawidłowego działania systemów. Udało się to dopiero ok. 22:00.

Około godziny 22:00 bank poinformował, że problemy techniczne będące źródłem dzisiejszych utrudnień zostały rozwiązane i przywracane jest pełną funkcjonalność bankowości elektronicznej.

Wcześniej bank zmagał się z problemami w realizacji przelewów. “Z powodów technicznych występują obecnie utrudnienia w realizacji przelewów wewnętrznych, wychodzących oraz transakcji Blik. Bank prowadzi intensywne prace mające na celu jak najszybsze przywrócenie pełnej funkcjonalności systemów” – podał w komunikacie Getin Noble Bank. 

Według informacji banku transakcje kartami płatniczymi działają prawidłowo. Problemy mogą pojawić się w przypadku chęci poznania aktualnego salda – dane są aktualizowane z opóźnieniem. 

“Po rozwiązaniu problemów technicznych wszystkie zlecone przelewy zostaną zrealizowane w ramach kolejnej sesji Elixir. Za wszelkie niedogodności przepraszamy” – czytamy w komunikacie Getin Banku. 

WS

Źródło:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPieniądze z PARP mają zainspirować do działania na rzecz dostępności
Następny artykułSzczepienia na grypę dla pracowników jako inwestycja firmy