A A+ A++
To już 18. odsłona zmagań mających wyłonić najlepsze firmy w Metropolii Poznań, czyli z terenu Poznania, powiatu poznańskiego oraz gmin Oborniki, Skoki, Szamotuły i Śrem.

Ideą konkursu jest promowanie i nagradzanie najbardziej innowacyjnych podmiotów gospodarczych, które poza tym rzetelnie wywiązują się ze swoich zobowiązań i osiągnęły sukces rynkowy. W ubiegłych latach laureatami zostali m.in. Sushi Factory, obecnie największy producent sushi w Europie, spółka StethoMe, twórca inteligentnego połączenia stetoskopu z termometrem czy firma Modertrans, znany w całej Polsce producent tramwajów.

– Konkurs na stałe wpisał się już w kalendarz imprez gospodarczych w naszym regionie – mówi Tomasz Łubiński, wicestarosta poznański i przewodniczący kapituły konkursu. – Firmy chętnie do niego przystępują. Dlaczego? Bo udział w naszym przedsięwzięciu się opłaca. Przedsiębiorstwa te są bardziej rozpoznawalne na rynku, zapraszane są do udziału w krajowych i zagranicznych konferencjach, targach i misjach gospodarczych. Są synonimem naszej gospodarności i rzetelności. W ubiegłym roku wprowadziliśmy punkty za działania proekologiczne realizowane przez przedsiębiorcę, a także zwiększyliśmy zasięg terytorialny konkursu na całą metropolię.

Startujących ocenia partner merytoryczny konkursu, firma Grant Thornton Frąckowiak Sp. z o.o. Sp.k. Na zwycięzców, poza tytułem, czekają też atrakcyjne nagrody o wartości ponad 100 tysięcy złotych. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny, a zgłoszenia można przesyłać do 16 kwietnia.

Formularze i szczegółowe informacje na stronie konkursu oraz pod numerem telefonu: 61 8410 544
w Starostwie Powiatowym w Poznaniu.

PP

Oceń artykuł
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEdyta Pazura pochwaliła się figurą
Następny artykułBez ludzi nie ma handlu