Jak informowaliśmy, od poniedziałku sieć sklepów Biedronka wprowadziła do sprzedaży testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Testy wyprzedały się w większości sklepów niemal natychmiast.
Od 15 marca sieć sklepów Biedronka wprowadziła do oferty testy na obecność przeciwciał koronawirusa SARS-CoV-2. Klienci mogli kupić maksymalnie po 3 sztuki, jeden kosztował 49,90 zł. Dokładność testu produkowanego przez Prima Lab to 98,3 proc.
Jak się dowiedzieliśmy, w płockich sklepach tej sieci było bardzo duże zainteresowanie i po zaledwie kilku godzinach testy zostały wyprzedane. Dostarczano po ok. 40 sztuk na placówkę.
Testy na koronawirusa w popularnej sieci sklepów. Będą limity
Tymczasem WiadomościHandlowe.pl poinformowały, że Lidl Polska wprowadza podobne testy do oferty.
Jak przekazała Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska, sieć tych sklepów również planuje wprowadzić testy na COVID-19 do oferty. Podkreśla też, że wraz z rozwojem epidemii wzrosło zainteresowanie klientów środkami do odkażania.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS