A A+ A++

Na stronie internetowej banku PKO BP pojawił się nowy komunikat dotyczący zmian w interfejsie bankowości internetowej i mobilnej. Serwis iPKO przejdzie zmianę UI, dzięki czemu niektóre funkcje mają być wygodniejsze w obsłudze.

Dane kontaktowe czy osobiste zapisane w profilu bankowym powinny być zawsze aktualne. Jeśli utracimy dostęp do skrzynki mailowej lub zmienimy numer telefonu, kontakt z bankiem może być utrudniony, a niektóre funkcje niedostępne. To samo tyczy się ważności dowodu osobistego lub paszportu, którym weryfikujemy swoje dane.

Jeśli dowód osobisty o danym numerze utraci ważność, to bank nie będzie w stanie udzielić nam np. kredytu finansowego. Aktualnie iPKO odświeża swoje narzędzia, aby uaktualnienie danych było możliwe w prostszy sposób. Aby tego dokonać, należy przejść do Ustawień w serwisie iPKO. Widok strony dopasuje się teraz do ekranu komputera, smartfonu i tabletu.

Pierwsze odświeżone ustawienia w iPKO umożliwiają łatwiejszą zmianę:

  • Dokumentu tożsamości – dowodu osobistego lub paszportu
  • Numeru telefonu
  • Adresu e-mail
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwiat równoległy Elona Muska
Następny artykułThe Batman od Matta Reevesa będzie fenomenalny? Jeden z reżyserów nie kryje zachwytów