Na twitterowym koncie mBanku pojawił się wpis z informacją o kolejnej awarii usług maklerskich. Klienci donoszą, że dodatkowo występują problemy z płatnościami kartą.
mBank poinformował o rozwiązaniu problemów z działaniem systemu.
Usługi maklerskie działają już poprawnie.
Możecie korzystać z eMaklera i aplikacji mDM oraz z mInwestora.
Przepraszamy za utrudnienia. pic.twitter.com/RY20cdhFcA
— mBank (@mBankpl) March 9, 2021
Na początku stycznia dwukrotnie pisaliśmy o awariach mBanku. Tym razem nie działa aplikacja mobilna eMakler oraz jej wersja internetowa. Problemy pojawiły się już około godziny 9 rano, a chwilę przed 10:00 mBank potwierdził awarię. Klientów poinformowano za pośrednictwem wpisu na Twitterze.
Aktualizacja, godz. 10:48
Usługa została przywrócona w serwisie transakcyjnym.
Możecie za pośrednictwem tego kanału wysyłać zlecenia na giełdę.mInwestor i aplikacja nadal są niedostępne.
Pracujemy nad pełnym uruchomieniem usług.
Przepraszamy za kłopot i prosimy o cierpliwość. https://t.co/ccwavrqoWC— mBank (@mBankpl) March 9, 2021
“Znowu nie działa strona internetowa Biura Maklerskiego mBanku, czyli mInwestor. Nie mam dostępu do swojego konta, nie mogę składać zleceń, a właśnie byłem w trakcie składania zlecenia. Teraz nie wiem co się z nim dzieje… To jest skandal – oni nic nie zrobili z tymi błędami, które wychodziły już wcześniej” – mówi jeden z czytelników portalu Bankier.pl.
Pojawiają się także doniesienia o problemach z płatnościami kartą mBanku. Niewykluczone, że obie awarie są powiązane. Na razie nie wiadomo, kiedy spodziewać się ustąpienia problemów. mBank poinformuje o postępach w kolejnych wpisach na Twitterze.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS