A A+ A++

Zapowiedź wprowadzenia podatku obciążającego działające w Polsce media spotkała się z ostrym sprzeciwem środowiska dziennikarskiego. I nie tylko jego. „Jest to po prostu haracz, uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę, a także polskie produkcje, kulturę, rozrywkę, sport oraz media” – tak brzmi fragment list otwartego ws. podatku reklamowego do polskich władz

Jego sygnatariusze – najważniejsze podmioty mediowe w Polsce, takie jak TVN, Polsat, Agora czy RASP (wydawca polskiego „Forbesa”) – podkreślają, że nowa danina spowoduje m.in. ograniczenie możliwości finansowania jakościowych treści, pogłębienie nierównego traktowania podmiotów działających na rynku medialnym i fawory … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKrakowskie muzea i galerie zapraszają do odwiedzin w ostatni weekend lutego. Co przygotowały?
Następny artykułWiedźmin kontra Bambi. Przetasowania na rynku serwisów z filmami