A A+ A++

Drogi czytelniku,

  • Jeśli bliskie są Tobie wartości tygodnika „Do Rzeczy”
  • Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie i udokumentowane sukcesy w marketingu w branży medialnej/wydawniczej.
  • Jeśli chciałbyś stać się współtwórcą sukcesu „Do Rzeczy” na rynku on-line.

Masz niepowtarzalną szansę dołączyć do naszego zespołu na strategiczne stanowisko Brand Managera

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • współtworzenie strategii marki i przygotowywanie rocznych planów jej rozwoju
  • planowanie, przygotowywanie oraz zarządzanie realizacją i budżetami projektów marketingowych i wydarzeń głównie w zakresie marketingu online,
  • przygotowywanie i realizacja działań promocyjnych dla marki/tytułu i związanych z nią projektów (PR, social media, on-line, etc.)
  • aktywna współpraca z redakcjami tygodnika i on-line
  • aktywne poszukiwanie i realizacja współpracy z partnerami zewnętrznymi (media, pr, merytoryczni, etc.)
  • proaktywna komunikacja z innymi działami w firmie
  • analiza działań konkurencji i zmian rynkowych

Możemy Ci zaoferować:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne warunki pracy.

Jeśli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca aplikuj poprzez link: https://app.bigram.pl/rekrutacja/d309039a-2bea-434b-8c49-f696df508cbe

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStartujemy z rundą rewanżową PGNiG Superligi!
Następny artykułSpurek kontra hodowcy zwierząt. Chce zakazu reklamy mięsa