A A+ A++

Nowe globalne badania Adform i Dynata pokazują:

  • Trzy czwarte (75%) firm na całym świecie uważa, że usunięcie plików cookies 3rd party będzie miało wpływ na ich działalność,
  • 78% marketerów na całym świecie nie ma przetestowanych rozwiązań na 2022 rok, w Polsce odsetek ten jest podobny i wynosi 76%.
  • Tylko 3 na 10 (29%) firm na świecie posiada obecnie rozwiązanie z zakresu first-party ID, w Polsce odsetek ten spada do zaledwie 2 na 10 (23%)

Na rok przed wprowadzeniem blokady dla cookies w Chrome większość polskich marketerów nie ma żadnego planu, ponieważ tylko 23% z nich aktywnie pracuje nad rozwiązaniem first-party ID. W Polsce istnieje wyraźna przestrzeń do edukacji i postępu w zakresie rozwiązań first-party ID.

Badanie ujawnia również, że marketerzy wierzą, iż większa własność danych uwolni szereg bardzo pozytywnych procesów – koncepcja zamkniętego ekosystemu danych, będącego własnością marki o przejrzystych kosztach i możliwościach adaptacji operacyjnej – jest pozytywnie postrzegana przez nieco mniej niż trzy czwarte (74%) polskich marketerów.

Ponadto, 46% polskich marketerów twierdzi, że nie ma kontroli nad łańcuchem dostaw w kampaniach digital, co jest istotnym powodem, dla którego warto dążyć do stworzenia własnego, scentralizowanego punktu nadzoru nad realizacją kampanii marketingowych.

Najprawdopodobniej jest to spowodowane tym, że 64% polskich marketerów stawia na pierwszym miejscu możliwość szybkiego reagowania na ciągle zmieniającą się sytuację rynkową, a większa efektywność czasowa pozwala na lepszą zwinność.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOd piątku rusza Kino Etiuda w Ostrowieckim Browarze Kultury
Następny artykuł120 FPS na PS5 i Xbox Series X ważnym celem dla twórców Apex Legends