A A+ A++

W 2021 r PKN Orlen i Ruch otworzą pierwszych 40 punktów sprzedaży detalicznej pod marką Orlen w Ruchu – oświadczył w poniedziałek prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Jak przypomniał, koncern planuje zainwestować w detal 11 mld zł do 2030 r.

CZYTAJ TAKŻE:

— Redakcja „Sieci” przyznała już po raz ósmy tytuł Człowieka Wolności. Kto został laureatem? „Dostaję zadania i je realizuję”. SPRAWDŹ!

— Opozycja wraca do kłamliwych zarzutów wobec Daniela Obajtka. SPRAWDŹ, jak wyglądał atak na obecnego prezesa PKN Orlen

— Daniel Obajtek specjalnie dla tygodnika „Sieci”: Jeśli będziemy zwlekać, szansa przepadnie. Musimy kontynuować wizję Lecha Kaczyńskiego

Nowe punkty pod marką Orlen w Ruchu

Jak dodał Obajtek, docelowo w ciągu 5 lat punktów pod marką Orlen w Ruchu ma powstać 900.

Detal dla Orlenu jest bardzo ważnym pionem uzyskiwania dochodów i z roku na rok uzyskuje coraz lepsze wyniki

— stwierdził Obajtek na konferencji prasowej. Przypomniał, że EBITDA dla segmentu wyniosła 3 mld zł w 2019 r., a w 2020 r. już 3,3 mld zł.

5,5 tys. punktów odbioru paczek. Inwestycja w usługi kurierskie

PKN Orlen planuje w tym roku uruchomić 5,5 tys. punktów odbioru paczek. Spółka planuje też uruchomić 500 automatów do odbioru paczek – Powiedział podczas poniedziałkowej konferencji prasowej prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.

Bardzo mocno będziemy inwestować w usługi kurierskie. W tym roku powstanie 5,5 tys. punktów odbioru paczek, a w ciągu pięciu lat około 10 tys. punktów odbioru paczek

— powiedział Obajtek.

W tym roku zaczynamy stawiać automaty do paczek. W tym roku powstanie 500 automatów do odbioru paczek

— dodał. Zapowiedział też, że w ciągu dwóch lat powstanie około 2 tys. automatów do paczek, a w ciągu kilkunastu lat ich liczba wzrośnie do około 10 tys.

Jak dodał, Orlen zainwestuje w usługi kurierskie.

Prezes PKN Orlen poinformował, że na polskim rynku pojawi się nowa marka – „Orlen w Ruchu”.

Dziś ogłaszamy nową markę. Nową markę, która pojawi się na polskim rynku – „Orlen w Ruchu”

— powiedział na konferencji prasowej Obajtek.

Orlen będzie rozwijał kolportaż prasy

Rozwiniemy zarówno markę „Orlen w Ruchu” i utrzymamy wszelkie parametry, by sprzedaż pozapaliwowa zdecydowanie wzrosła – zapewnił w poniedziałek prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Jak dodał, Orlen będzie rozwijał kolportaż prasy.

Orlen nie schodzi z kolportażu prasy. Orlen będzie rozwijał kolportaż prasy, ale to wymaga pewnego procesu optymalizacji, łączenia kolportażu, pewnej wspólnej logistyki, tak byśmy mogli to zoptymalizować

— powiedział na konferencji prasowej Obajtek.

Jak mówił, Orlen prowadzi wiele produktów pod własną marką; również te produkty będą zastosowane w tych punktach, które będą się nazywać „Orlen w Ruchu”.

Rozwiniemy zarówno markę +Orlen w Ruchu+, jak i utrzymamy wszelkie parametry, by sprzedaż pozapaliwowa jeszcze zdecydowanie wzrosła

— zapewnił prezes PKN Orlen.

Chcąc być stabilnym koncernem, musimy się rozwijać

— dodał.

Ruch posiada wiele punktów sprzedaży. Częściowo są to bardzo dobre lokalizacje. W związku z tym musimy wykorzystać potencjał i doświadczenie drugiej firmy, by jeszcze szybciej się rozwijać

— mówił.

wkt/PAP

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCeny mieszkań nie przestaną rosnąć
Następny artykułGIS zbroi sanepidy w tajną instrukcję? Chodzi o zbuntowanych restauratorów