A A+ A++

Jakie działania powinni podjąć przedsiębiorcy, by zminimalizować ryzyko kryzysu wizerunkowego i zabezpieczyć interesy przedsiębiorstwa i jego pracowników?

W czasie pandemii firmy są częściej niż zwykle narażone na wystąpienie kryzysu wizerunkowego. Tryb pracy zdalnej i ograniczona działalność w wielu departamentach nie sprzyjają ani zapobieganiu kryzysom, ani ich sprawnemu rozwiązywaniu. Firmy są skupione na zapewnieniu bezpieczeństwa pracy i ciągłości funkcjonowania, a nie na zapobieganiu kryzysowi wizerunkowemu. To błąd. Uważne media, niezadowoleni pracownicy czy aktywna konkurencja mogą skorzystać z tej uśpionej czujności. Dlatego należy pamiętać, że także w tym przypadku lepiej jest zapobiegać niż leczyć.

Dbanie o kontakt z pracownikami to podstawa

Truizmem jest powiedzieć, że najczęściej kryzys w firmie powstaje z przyczyn wewnętrznych. Niezadowoleni i sfrustrowani pracownicy są podstawowym źródłem informacji dla dziennikarzy. Wystarczy kilka anonimowych wypowiedzi na portalach społecznościowych czy specjalistycznych serwisach pracowniczych, aby zainteresować media tym, co się dzieje w danym przedsi…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWierzba – symbol parku uratowana. Na jak długo?
Następny artykułMieszkańcy: Nasza droga jest zalewana. Czy miasto nie może wyremontować stu metrów?