A A+ A++

Medium jest od wczoraj dostępny na rynku. Tak jak zapowiedziałem w naszej recenzji – tytuł podzielił dziennikarzy, ponieważ twórcy zdecydowali się zaserwować bardzo nietypową pozycję, która znajdzie wielu fanów, ale także część graczy po prostu odbije się od tej propozycji.

Mimo to Bloober Team świętuje – już teraz sprzedaż gry osiągnęła poziom, dzięki któremu udało się pokryć koszty produkcji i marketingu. Firma przedstawiła komunikat:

„Zgodnie z szacunkami emitenta sprzedaż gry ‘The Medium’ osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry”

Nie otrzymaliśmy konkretnych danych, ale możemy podejrzewać, że rezultat pomogła osiągnąć umowa podpisana z Microsoftem, na mocy której Medium w dniu premiery trafił do Xbox Game Pass. W swoim czasie Phil Spencer wspominał, że jego firma może nawet pokrywać znaczącą część lub całość kosztów produkcji, by zadbać o premierę w usłudze.

Nie wiemy, jak wygląda sprawa z Medium, ale jedno jest pewne – to naprawdę dobra wiadomość. Teraz pozostaje tylko czekać na kolejny ruchy i zapowiedzi Bloober Team.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKratiuk o blokadzie PCh24: Cenzura zza granicy, wymierzona w polskie treści
Następny artykuł„Głos” Lamara z GTA 5 porównuje na wideo świat z gry i realne lokacje