A A+ A++

Sprzedaż gry “The Medium” osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry, która zadebiutowała zaledwie dzień wcześniej. – Zgodnie z szacunkami spółki sprzedaż gry „The Medium” osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry – informuje Bloober Team w komunikacie.

„The Medium”, największa produkcja w historii Bloober Team, zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 EUR/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate. Pierwsze oceny recenzentów podkreślały, że mamy do czynienia z najlepszą grą w historii spółki.

Czytaj także: Gorąca zima w branży gier. Najciekawsze premiery

Zarząd Bloober Team poinformował także o przedłużeniu przeglądu opcji strategicznych do końca marca 2021 roku. – Na obecnym etapie nie zostały jeszcze podjęte żadne finalne decyzje – zaznaczyła spółka.

W sierpniu zeszłego roku spółka wybrała doradców do obsługi transakcji fuzji lub przejęcia – Juno Capital Partners oraz Trigon Investment Banking. Był to element przeglądu opcji strategicznych. Studio poinformowało, że rozważa różne możliwości rozwoju, w szczególności pozyskanie międzynarodowego partnera strategicznego lub finansowego, albo dokonanie transakcji o innej strukturze.

Na zamknięciu piątkowych notowań akcje Boober Tea … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułA co graczom zaoferują w tym roku telewizory Samsung?
Następny artykułWykonano wyrok śmierci na chińskim bankierze. Był skazany za korupcję i bigamię