A A+ A++

Marketing ewoluował ogromnie przez ostatnie lata, a nadal zbyt wielu z nas tkwi w starym sposobie myślenia. Marketerzy skupiają przede wszystkim uwagę na technologiach, które wspierają sprzedaż, zaangażowanie i zasięg działań. Większość dzisiejszych agencji przejdzie bezpośrednio do kanałów, na których powinieneś się skupić lub danych, które powinieneś zbierać i analizować. To ważne elementy działań marketingowych online, jednak bez znajomości związku siły marki ze sprzedażą, trudno dzisiaj o poważny sukces rynkowy. Trzeba poświęcić więcej czasu na doświadczenia marki, której konsument doświadcza, bo to one dzisiaj budują wizerunek firmy i wpływają zasadniczo na sprzedaż.
Reklama to za…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWniosek o 500 plus na 2021 i 2022 – rusza nabór
Następny artykułSytuacja epidemiologiczna w powiecie kłodzkim. Czwartek, 28 stycznia 2021