A A+ A++

Rok 2020 był rokiem przełomowym dla wielu firm. Dla jednych to był rok, w którym nastąpił koniec rozwoju, dla innych początek nowego podejścia do swoich klientów i wielka ekspansja. Te firmy, które chwytały okazje, pomagały poprawić jakość życia swoim konsumentom, zapewniając niezbędne produkty podczas kryzysu COVID-19 lub przynajmniej budowały dodatkowe kompetencje, niekoniecznie związane z samym produktem. Firmy, które rozwinęły się w trakcie pandemii, odpowiadały na specyficzne potrzeby swoich klientów. Poczuły one na pewno, czym jest empatia w relacji z klientem, która przekłada się na realne zyski.
Nowy dialog z konsumentami
Od pakowanej żywności po środek do dezynfekcji rąk, liderzy…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZderzenie samochodu osobowego z ciężarowym w Zawadzie
Następny artykułDobiega końca nabór wniosków o dotacje do 5 tys. złotych dla mikro i małych przedsiębiorców