Rok 2020 był rokiem przełomowym dla wielu firm. Dla jednych to był rok, w którym nastąpił koniec rozwoju, dla innych początek nowego podejścia do swoich klientów i wielka ekspansja. Te firmy, które chwytały okazje, pomagały poprawić jakość życia swoim konsumentom, zapewniając niezbędne produkty podczas kryzysu COVID-19 lub przynajmniej budowały dodatkowe kompetencje, niekoniecznie związane z samym produktem. Firmy, które rozwinęły się w trakcie pandemii, odpowiadały na specyficzne potrzeby swoich klientów. Poczuły one na pewno, czym jest empatia w relacji z klientem, która przekłada się na realne zyski.
Nowy dialog z konsumentami
Od pakowanej żywności po środek do dezynfekcji rąk, liderzy…
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS