A A+ A++

Assassin’s Creed Valhalla otrzymał dwa dni temu łatkę 1.1.1, która znacząco poprawiła stabilność produkcji na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5.

W przypadku tej pierwszej platformy nareszcie wyeliminowano tzw. mikro-lagi (zatrzymywanie się na ułamek sekundy obrazu przez zbyt duże obciążenie procesora) prześladujące posiadaczy Valhalli w wersji na PC niemalże od pierwszego dnia premiery. Na poniższych dwóch materiałach możecie je z ogromną łatwością zauważyć, a jeśli nie, to zobaczcie, ile sekund szybciej ukończono test wydajnościowy w wersji 1.1.1 w porównaniu z tą premierową – 1.0.2.

Z kolei trzeci poniższy materiał pokazuje frame rate Assassin’s Creed Valhalla na PlayStation 5. Wcześniejsza wersja produkcji miała problem z utrzymanie stałych 30 klatek na sekundę w trybie graficznym, lecz teraz ten problem wyeliminowano. Można jednak odnieść wrażenie, że tytuł na next-genie Sony prezentuje się teraz ciut gorzej, więc możliwe, że Ubisoft obniżył jakieś ustawienia graficzne, aby zaoferować murowane 30 FPS-ów na PS5.

[embedded content]

[embedded content]

[embedded content]

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolska zajęła drugie miejsce w konkursie w Zakopanem
Następny artykułKsiążę Harry ma złamane serce. “Jest załamany sytuacją rodzinną”