A A+ A++

Tuż po godz. 10 bank poinformował, że część awarii udało się usunąć.

“Można już logować się do aplikacji mobilnej Biura maklerskiego i składać zlecenia” – czytamy w komunikacie. “Niestety nie działają eMakler oraz mInwestor w wersji na komputer. Pracujemy nad przywróceniem wszystkich rozwiązań”.

Pół godziny później bank zaktualizował komunikat o informację, że wersja przeglądarkowa usług jest już dostępna.

Najsłabsze ogniwo rządowej tarczy. “Boję się, że na pomoc trzeba będzie czekać za długo”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKto może skorzystać z kredytu kupieckiego?
Następny artykułPodtrucie czadem na ul. Łysogórskiej – warto mieć w łazience czujnik tlenku węgla