A A+ A++

Xbox Series S wzbudził w zeszłym roku szerokie zainteresowanie wielu graczy oraz deweloperów, ale nie wszyscy byli zachwyceni z takiej konsoli. XSS powstał, by rywalizować z PS5 i oferuje rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę w przykładowo Assassin’s Creed Valhalla.

W sprawie „najmniejszego Xboksa w historii” wypowiedział się Tommy Refenes, czyli współtwórca Super Meat Boy i główny designer Super Meat Boy Forever. Jego zdaniem sprzęt nie będzie miał najmniejszych problemów z nawet najbardziej wymagającymi produkcjami – twórcy po prostu zajmą się dostosowaniem niektórych efektów:

„Tak, myślę, że tak [odpowiedział Refenes na pytanie, czy XSS zapewni odpowiednią rozgrywkę w wymagające graficznie gry dziewiątej generacji]. Chcę przez to powiedzieć, że możesz mieć kilka efektów mniej, trochę mniej szczegółowe cienie, kałuże i inne rzeczy, ale ogólnie rzecz biorąc, rozgrywka w w 1440p przy 60FPS jest całkiem niezła. Może to zrobić różnicę za 5-8 lat, ale wyobrażam sobie, że do tego czasu nawet Series X i PS5 zbliżą się do końca swojego cyklu życia, jeśli nie zostaną jeszcze zastąpione przez ich większe, lepsze wersje”.

Jak widać kolejny deweloper jest pewien, że Xbox Series S nie będzie problemem, ale oczywiście dostosowanie produkcji do XSS wymaga czasu, więc twórcy muszą dbać o pozycję na dodatkową platformę. Na szczęście Microsoft miał zadbać o odpowiednie narzędzia, by dostosowanie tytułów nie było męczące i czasochłonne.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTanie kamery internetowe i inne promocje w Morele.net
Następny artykułKonferencja Adama Niedzielskiego i Przemysława Czarnka. Część uczniów wraca do szkół