Serwis PC Gamer przeprowadził niedawno wywiad telefoniczny z deweloperem ze studia Grinding Gear Games, Chrisem Wilsonem. Jednym z tematów rozmowy była gra Path of Exile 2. Okazuje się, że sequel popularnego darmowego hack’n’slasha najprawdopodobniej zadebiutuje dopiero w 2022 r. Przyczyną są problemy wywołane przez pandemię Covid-19.
Nienawidzę obwiniać COVID za tego typu rzeczy, ale to w dużej mierze stoi za opóźnieniem. Mieliśmy trudności z zatrudnianiem za granicą, ponieważ Nowa Zelandia jest zamknięta, co nieco ograniczyło możliwość dynamicznego rozbudowania naszego zespołu odpowiedzialnego za tworzenie zawartości. Postępy w pracach nie były tak szybkie, jak chcieliśmy, więc naszym celem jest to, by w 2021 r. skupić się na Path of Exile 2 tak bardzo, jak tylko potrafimy i zobaczyć, jak dużo uda nam się zrobić. Postaramy się zdziałać jak najwięcej, co pozwoli nam oszacować możliwą datę premiery. Powinniśmy podać ją pod koniec roku – stwierdził Chris Wilson.
Oczekiwanie na PoE2 z pewnością umili dodatek do „jedynki” The Echoes of Atlas, który zadebiutuje 15 stycznia. W rozszerzeniu znajdziemy nowe lokacje oraz bossów nawiązujących estetyką do kontynuacji. Niestety, także na tym polu są pewne złe wieści – będzie to prawdopodobnie największy pakiet nowej zawartości, jaki w tym roku trafi do PoE. Po jego premierze deweloperzy planują skupić się na sequelu. Pierwsza część serii nadal będzie dostawała kwartalne aktualizacje, ale będą one mniejsze.
Path of Exile 2 zostało zapowiedziane w listopadzie 2019 roku, w czasie ExileCon 2019, czyli imprezy dla fanów marki. Należy zaznaczyć, że PoE2 nie będzie całkowicie samodzielną produkcją, a raczej bardzo obszernym dodatkiem do pierwszej części, który wprowadzi liczne zmiany w mechanice rozgrywki i zaoferuje kolejną kampanię fabularną.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS