Informujemy, że w związku z przeprowadzką Działu Płatnego Parkowania w dniach 8 i 11 stycznia 2021 roku Biuro Obsługi Klienta oraz Kasa Strefy Płatnego Parkowania przy ul. Białostockiej 3 będzie zamknięta.
W ww. terminie będzie można skorzystać z elektronicznej formy obsługi klienta:
Abonamenty będzie można przedłużać poprzez sklep internetowy:
https://gdynia.e-abonamenty.pl/
Reklamacje będzie można składać poprzez formularz kontaktowy dostępny na www ZDiZ: https://www.zdiz.gdynia.pl/kontakt/ lub przez e-mail: [email protected]
We wtorek 12 stycznia 2021 roku, o godz. 10.00 zostanie wznowiona bezpośrednia obsługa mieszkańców w nowej siedzibie Działu Płatnego Parkowania przy ul. T. Wendy 15 (budynek Morskiej Agencji Gdynia).
W ww. terminie będzie można skorzystać z elektronicznej formy obsługi klienta:
Abonamenty będzie można przedłużać poprzez sklep internetowy:
https://gdynia.e-abonamenty.pl/
Reklamacje będzie można składać poprzez formularz kontaktowy dostępny na www ZDiZ: https://www.zdiz.gdynia.pl/kontakt/ lub przez e-mail: [email protected]
We wtorek 12 stycznia 2021 roku, o godz. 10.00 zostanie wznowiona bezpośrednia obsługa mieszkańców w nowej siedzibie Działu Płatnego Parkowania przy ul. T. Wendy 15 (budynek Morskiej Agencji Gdynia).
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS