Sprawdzamy czy aplikacja mobilna Pekao, Credit Agricole, ING, BNP Paribas, PKO BP i mBanku ma istotną dla klientów funkcję powiadomień.
Powiadomienia o wpływie na konto, czy zrealizowanym przelewie. W wielu bankach takie informacje przychodzą już do klientów w aplikacjach mobilnych. Ale jeszcze nie wszystkich.
– Takie powiadomienia oczywiście mamy i klient sam może je zdefiniować w jakich przypadkach dostaje taką informację – mówi Piotr Rutkowski, z mBanku.
Nie wszędzie tak jest.
Warto sprawdzić: Kiedy bank zdegraduje klienta VIP do niższej ligi
Pekao SA
Pan Adam jest klientem Pekao SA.
– W tym banku nadal nie ma powiadomienia z aplikacji o wpływie środków na konto czy zapłacie kartą lub przelewem. A to istotne dla klientów – uważa mężczyzna.
Sam nawet pytał ostatnio bank o te powiadomienia. Usłyszał, że bank wie, że taka funkcja jest potrzebna klientom, dlatego „pracuje nad jej wdrożeniem”.
Paweł Jurek rzecznik Pekao SA w informacji dla pieniadze.rp.pl przyznaje, że na razie nie ma tego typu powiadomień. – Prawdopodobnie wprowadzimy tę funkcję, ale nie jesteśmy w stanie określić jeszcze konkretnego terminu – dodaje Paweł Jurek.
Credit Agricole
Pekao SA nie jest jedyny. Klienci Credit Agricole nie mogą korzystać z powiadomień SMS o wpływie pieniędzy na konto, transakcji kartą, czy realizowanym przelewie. – Aktualnie takich powiadomień nie ma w naszej aplikacji – przyznaje Michał Czurabski, manager Zespołu Rozwoju Bankowości Mobilnej w Credit Agricole. Nie zdradza, czy i kiedy mogą one się pojawić w ofercie banku.
Warto sprawdzić: Jak często banki mają przerwę techniczną
W innych bankach powiadomienia są już od dawna
ING Bank Śląsk
– W aplikacji Moje ING wykorzystujemy komunikaty push do informowania klientów o ruchach na ich kontach. Dzięki temu klienci są na bieżąco ze swoimi finansami i mogą skupić się na tym co dla nich ważne i robić swoje – mówi Mirella Gmur –Dzieduszycka, z biura prasowego ING Banku Śląskiego.
Podkreśla, że przesyłane klientom komunikaty są personalizowane, tak aby posiadacze rachunków w odpowiednim czasie otrzymywał informacje, które go dotyczą i mogą zainteresować.
– Powiadomienia push wysyłane są po każdej transakcji (po przelewie, wypłacie z bankomatu, wpływie na konto, czy zapłacie kartą). Dodatkowo za pomocą powiadomień push przypominamy klientom o ich nadchodzących płatnościach np. cyklicznie opłacanych rachunkach za prąd, czy czynsz. Klient może wybrać konta i karty, dla których otrzymuje powiadomienia – dodaje przedstawicielka ING Banku Śląskiego.
BNP Paribas
Również w aplikacji GOmobile BNP Paribas można ustawić powiadomienia push dotyczące uznań i obciążeń rachunku oraz transakcji kartowych. Można je ustawić w sekcji więce … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS