To oznacza, że białostoczanie będą mogli załatwiać swoje sprawy urzędowe w bardziej komfortowych i bezpiecznych warunkach niż dotychczas.
– Od czasu, kiedy pandemia wymusiła na wszystkich konieczność ograniczenia kontaktów, urzędnicy Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 spotykali się z interesantami w holu na parterze budynku. Teraz na półpiętrze powstała nowa sala obsługi interesantów. Jest tam pięć stanowisk, dla bezpieczeństwa oddzielonych szybą, wyposażonych w komputery i telefony. Stanowiska te będą czynne w godzinach pracy urzędu – mówi Anna Kowalska z biura prasowego w magistracie.
Dyżury przy poszczególnych stanowiskach będą pełnić urzędnicy trzech departamentów: skarbu, ochrony środowiska i architektury. W razie potrzeby – także inni.
– Ze względu na pandemię zachęcamy nadal mieszkańców Białegostoku, aby wcześniej umawiali się telefonicznie na spotkanie z urzędnikiem i wizytę w urzędzie. Numery telefonów poszczególnych departamentów są dostępne na stronie miasta www.bialystok.pl – dodaje Kowalska.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS