A A+ A++

To oznacza, że białostoczanie będą mogli załatwiać swoje sprawy urzędowe w bardziej komfortowych i bezpiecznych warunkach niż dotychczas.

– Od czasu, kiedy pandemia wymusiła na wszystkich konieczność ograniczenia kontaktów, urzędnicy Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 spotykali się z interesantami w holu na parterze budynku. Teraz na półpiętrze powstała nowa sala obsługi interesantów. Jest tam pięć stanowisk, dla bezpieczeństwa oddzielonych szybą, wyposażonych w komputery i telefony. Stanowiska te będą czynne w godzinach pracy urzędu – mówi Anna Kowalska z biura prasowego w magistracie.

Dyżury przy poszczególnych stanowiskach będą pełnić urzędnicy trzech departamentów: skarbu, ochrony środowiska i architektury. W razie potrzeby – także inni.

– Ze względu na pandemię zachęcamy nadal mieszkańców Białegostoku, aby wcześniej umawiali się telefonicznie na spotkanie z urzędnikiem i wizytę w urzędzie. Numery telefonów poszczególnych departamentów są dostępne na stronie miasta www.bialystok.pl – dodaje Kowalska.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMobbing, zastraszanie, poniżanie – szokująca relacja studentów WUM na temat sytuacji na uczelni
Następny artykułMocne opady śniegu w 10 województwach. Alert IMGW