tmeu 06.01.2021, 09:47
To nie żadna ulica tylko biedaautostrada.
Całe te tereny przy zachodnim krańcu M2 to chyba obok Białołęki czy os. Derby najbardziej zmarnowany urbanistycznie i patologiczny kawałek miasta.
już oceniałe(a)ś
11
6
mtirala 06.01.2021, 11:32
Ani słowa i nie dziwota. To temat niewygodny dla Pana Redaktora. Bo wschodni koniec linii M2 nie będzie miał węzła przesiadkowego.Pan Redaktor od lat uważał, że W-wa kończy się na Bródnie. Dlatego zwalczał (i zwalczył) pomysł na hub przesiadkowy dla północno-wschodniej części aglomeracji warszawskiej przy (hipotetycznej już) stacji metra Głębocka / Toruńska. “Nima potoków pasażerskich” pisał pan Ossowski.
Dziś w godzinach szczytu nie wystarcza dla nich 5 pasów Trasy T.
Pan Redaktor jako czwarta władza przyczynił się do tego nonsensu. Mamy więc wielką aglomerację warszawską, z tysiącami ludzi dojeżdżającymi do niej do pracy – jak na całym świecie. – i po wschodniej stronie bez żadnego hub komunikacyjnego. Za to z zawiniętym w koci ogonek trasą metra kończącą się przy linii tramwajowej prowadzącej do centrum.
już oceniałe(a)ś
11
4
nicky-mouse 06.01.2021, 09:41
I to nie wynika z oszczędności bo na darmowy garaż dla tysiąca (czyli tyle co w jednym podmiejszczaku może być ludzi) aut kasa się znajdzie.
już oceniałe(a)ś
10
5
sceptyczny.debunk 06.01.2021, 12:21
Kilkaset mln na węzły przesiadkowe? A nie ma 200 mln na budowę linii tramwajowej na Gocław? Serio?
już oceniałe(a)ś
5
2
widze-to-tak 06.01.2021, 10:30
Zobaczymy jak to będzie z wyjściami ze stacji metra po obu stronach ul. Lazurowej. Na wizualizacji podpisanej “Wyjścia ze stacji metra po obu stronach ul. Lazurowej na wysokości Doroszewskiego” pokazane są wyjścia przy ul. Połczyńskiej (stacja Karolin).
już oceniałe(a)ś
4
0
kroczja 06.01.2021, 13:43
Ciekawi mnie sprawa upominania się o przejścia podziemne. Przecież jeszcze niedawno promowane były przejścia naziemne, które podobno są wygodniejsze. Skoro naziemne są lepsze, a podziemne trzeba likwidować, to lepiej oszczędzić i przygotować tylko “wygodne” przejścia na powierzchni. Przykładem promowania przejść naziemnych jest chociażby sprawa przejść przy Dworcu Centralnym, nie wspominając o wcześniejszych niestety zrealizowanych pomysłach.
już oceniałe(a)ś
1
2
Drone 06.01.2021, 10:14
Skoro już jesteśmy przy temacie tych brakujących (?) wyjść po obydwu stronach Lazurowej (bo nie widać ich jednak na przedstawionych przez miasto zdjęciach), to może jako Wyborcza spróbowalibyście się czegoś dowiedzieć u źródła?
już oceniałe(a)ś
2
0
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS