Już nie tylko na komputerze czy smartfonie spotkamy się z dedykowanymi reklamami. Skoda rozpoczyna testy nowego systemu informacyjnego, który będzie wyświetlał spersonalizowane reklamy, dostosowane do aktualnego stanu auta lub pogody.
Skoda rozpoczęła prace nad nowym systemem informacyjnym montowanym w samochodach. Tym razem nie chodzi jednak o wypadki czy korki, ale o spersonalizowane reklamy. Mają one w pierwszym etapie pochodzić od m.in. restauracji, hoteli, sklepów czy innych obiektów, znajdujących się w pobliżu auta. Jako przykład wymieniane są np. reklamy ogumienia w zależności od pogody (jak zapowiadany będzie śnieg to o oponach zimowych), albo gdy będzie kończyć się paliwo w pojeździe to pojawi się reklama pobliskiej stacji benzynowej.
CZYTAJ TAKŻE: Hybrydowa Skoda Octavia iV wyceniona
Tego typu informacje mają być wyświetlane w pojazdach wyposażonych w najnowszy system multimedialny Skody. Testy takiego rozwiązania zostaną w pierwszej kolejności udostępnione w Czechach. Akcja obejm … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS