A A+ A++

Odprawy odbywają się z marszu, większość samochodów kontrolowana.

Na francusko-brytyjską granicę w Calais przyjeżdżają samochody ładowane w ub.r,, zatem nie podlegają kontroli celnej. Funkcjonariusze sprawdzają list przewozowy. – Mam CMR z kodem, który kontroler zeskanował przenośnym komputerem i powiedział, że wszystko jest OK. Bez kodu mógłby być problem, a takie listy CMR z kodem widzę od niedawna – przyznaje kierowca Sachs Trans Mirosław Pękała.

Dodaje, że na terminal wjechał z marszu. – Jest puściusieńko. Gdyby nie cztery kontrole i przejazd przez rentgen, co łącznie zajęło pół godziny, w 5 minut byłbym na terminalu kolejowym – uważa kierowca.

Brytyjczycy przypominają wyjeżdżającym kierowcom, że Francja i Holandia cały czas domagają się testów na covid przeprowadzonych nie później niż 72 godziny przed wjazdem na kontynent.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBiuro RPO o “aferze szczepionkowej”: Staramy się powstrzymać z oceną
Następny artykułOd III ligi do ekstraklasy. Związek Rozwandowicza z ŁKS-em trwa dalej!