A A+ A++

Zaawansowane śledzenie przesyłek to usługa, która zmieniła rynek usług kurierskich. Jest bardzo ważna z punktu widzenia nadawców i odbiorców. Wystarczy znać numer listu przewozowego, aby w dowolnym momencie dowiedzieć się, na jakim etapie znajduje się aktualnie realizacja usługi. Dlaczego jest to tak istotne dla klientów firm kurierskich? Czy śledzenie paczek jest możliwe również wtedy, gdy usługa zostanie zamówiona przez porównywarkę usług kurierskich?

Każdy poważny przewoźnik posiada na swojej stronie możliwość śledzenia paczki. Więcej na temat usługi można przeczytać pod adresem: https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek. Oto najważniejsze korzyści wynikające z możliwości śledzenia paczek.

Dokładna kontrola nadania i odbioru przesyłki

Z punktu widzenia odbiorcy, przede wszystkim klienta sklepu internetowego, możliwość śledzenia paczki stanowi dowód, że przesyłka została wysłana pod wskazany adres. W naturalny sposób ogranicza to możliwość oszustwa. Usługa działa obustronnie – również sprzedawca ma szansę w razie potrzeby zorientować się, że nabywca odebrał zamówiony towar.

Przewidywanie czasu dostarczenia paczki

Dla odbiorców usługa jest niezwykle wygodna. Gdy wiedzą, że przesyłka jest w drodze, bo skorzystali z trackingu, mogą dość precyzyjnie przewidzieć czas jej dostarczenia. W przypadku tradycyjnych usług kurierskich oznacza to konieczność pozostania pod wskazanym adresem. U współczesnych przewoźników dość powszechny staje się zwyczaj, wedle którego kurier kontaktuje się z adresatem telefonicznie, aby poinformować go o zbliżającej się dostawie, jednak warto pamiętać, że nie należy to do jego obowiązków.

Lokalizowanie opóźnionej przesyłki

W przypadku jakiegokolwiek opóźnienia ważnej przesyłki, zaawansowane śledzenie pozwala zorientować się, na jakim etapie jest obecnie realizacja zamówienia. W razie potrzeby klient może skorzystać z tej usługi również retrospektywnie – wówczas zdobyte informacje będą przydatne w ewentualnym procesie reklamacji w sklepie internetowym bądź u kuriera.

Pozytywne relacje z klientami sklepu

Właściciele sklepów internetowych, którzy korzystają ze śledzenia paczki proponowanego przez wiodących kurierów budują w ten sposób pozytywną opinię wśród swoich klientów. W końcu każdy z nich nie może się doczekać przybycia zamówionych zakupów.

Obecnie coraz więcej przesyłek nadaje się poprzez brokerów kurierskich, bo takie rozwiązanie jest tańsze i wygodniejsze. W przypadku wiodących brokerów, takich jak Sendit (https://www.sendit.pl/), z trackingu można korzystać komfortowo z poziomu strony.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZnamy wyniki prac Komisji WUM
Następny artykułLubelskie: wójt zapowiada 500 plus dla urzędników, którzy się zaszczepią